loading...
خفن موزيك
ali بازدید : 6 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای احمد سعیدی به نام وابستت شدم

ترانه و آهنگ : امير علي ، عليرضا طليسچی ، انوش ، پژواك ، باراد
تنظيم : نيما علامه ، عليرضا طليسچی ، مهرداد عباسی  - باراد - مهران عباسی

 

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای احمد سعیدی به نام وابستت شدم

MP3 - 128 Kb/s

دانلود کل آهنگ ها یکجا در یک فایل زیپ  :   Direct Link

1- وابستت شدم

2- عشق بی گناه

3- دلتنگی

4- مراقب تو بودم

5- دوست دارم

6- حالم خوبه

7- تحمل کن

8- زندگی رو با تو میخوام

9- وابستت شدم ( رمیکس )


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار كدام خواننده هستيد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 4,380